1. Ce modalitati de plati acceptati?

 
Inchirierea produselor de pe Lizit.ro se poate efectua doar folosind plata cu cardul online.
In cazul inchirierii produselor pentru mai multe luni, plata va avea loc lunar si se va realiza automat in fiecare luna de inchiriere, in ziua corespunzatoare primei plati. De exemplu, daca veti comanda un produs pentru 3 luni pe data de 10 a lunii mai, urmatoarea transa va fi platita pe data de 10 a lunii iunie.
 

2. In ce judete opereaza Lizit.ro?

 
Pentru moment, livrarea produselor noastre si serviciul Lizit este disponibil doar in Bucuresti si Ilfov.
Ne dorim sa oferim serviciul in tara - va vom tine la curent cand lansam orase noi.
 

3. De ce acte am nevoie pentru a inchiria un produs ca persoana fizica?

 
Pentru a inchiria un produs vom avea nevoie sa semnam un contract de inchiriere. Pentru a putea completa contractul vom avea nevoie de buletinul de identitate si adresa.
In cazul anumitor produse sau a comenzilor cu mai multe produse, vom avea nevoie de acte adiționale - un consultant Lizit va va contacta daca e nevoie de acestea.
 

4. Cum functioneaza livrarea produselor?

 
Dupa efectuarea unei comenzi pe platforma, livrarea va fi programata alaturi de curierii parteneri. Aceasta se va realiza in 2-3 zile lucratoare si este gratuita. La preluarea coletului, este necesara prezentarea unui act de identitate.
 

5. Cum functioneaza preluarea produselor la finalul perioadei de inchiriere?

 
In saptamana premergatoare finalului perioadei de inchiriere, un reprezentant Lizit.ro va va contacta pentru a stabili datele necesare pentru preluarea produsului.
In cazul in care doriti prelungirea duratei de inchiriere, aceasta se va putea realiza fara a fi necesara predarea produsului si efectuarea unei noi comenzi.
 

6. Pot sa returnez produsul mai repede?

 
Bineinteles! Poti sa returnezi produsele mai repede, in incremente de 1 luna. Pretul final va fi stabilit in functie de perioada inchirierii - de exemplu, daca ai inchiriat un iPhone pe un an, si vrei sa il returnezi dupa 2 luni, vom calcula pretul pentru închirierea pe 1 luna X 2.

7. Ce se intampla in cazul pagubelor aduse produselor in timpul inchirierii?

 
Dupa preluarea produsului, echipa noastra tehnica va analiza starea acestuia. In cazul in care exista pagube minore, ele sunt acoperite in totalitate de Lizit.ro. In cazul pagubelor majore care necesita reparatii si impiedica buna folosire a produsului, o taxa suplimentara va fi aplicata conform unui deviz tehnic.
 

8. Pot alege sa cumpar produsul la finalul sau in timpul inchirierii?

 
Da! Daca esti interesat de achizitia produsului, poti lua legatura cu noi iar echipa noastra iti va face o oferta pentru achizitie. Oferta va lua in considerare suma platita pe inchiriere pana in acel moment si valoarea produsului selectat.
 
9. Cum pot contacta Echipa Lizit?
 
Ne poti contacta prin utilizarea formularului de contact disponibil pe platforma, prin chat-ul platformei (disponibil in dreapta jos pe ecranul tau), sau prin e-mail la adresa admin@lizit.ro. Raspundem la solicitarile e-mail in termen foarte rapid. De asemenea, suntem disponibili intre orele 10-17 la telefon 0790.480.804